-
Yerevan
-
Full time
-
Permanent
Արի՜ սիրո հետևից, մենք հենց քեզ էինք փնտրում 🤗
Մեզ հետ դու կսովորես Բարիստայի մասանագիտության հիմնական հմտությունները, կբացահայտես սուրճի պատրաստման բոլոր գաղտնիքները, հնարավորություն կունենաս աշխատել ոլորտի լավագույն մասնագետների հետ և մեր սիրելի հաճախորդներին վարակել քո դրական էներգիայով։
Անհամբեր սպասում ենք քեզ Coffee House Squad-ում❤️
Մեզ հետ դու կարող ես՝
♦️ Աշխատել աջակցող, ընկերասեր և դրական թիմում, որտեղ դու կարևոր ես
♦️ Ձեռք բերել աշխատանքային փորձ սպասարկման ոլորտում
♦️ Տիրապետել սուրճի և թեյի պատրաստման բոլոր գաղտնիքներին
Քեզ սպասվում է👇
📈 Կայուն մասնագիտական և եկամտային աճ
📆 6 օրյա հերթափոխային աշխատանք, 1 օր ազատ 💃🏻
⏰ Հերթափոխային գրաֆիկ / 08:30-16:30 / 13:00/12:00-20:00/21:00 և 16:00-00:00/
Իսկ այ աշխատավարձի չափը՝ բարձր, հետո ավելի բարձր, հետո՝ շաաաա՜տ ավելի բարձր 💸 😌
-
Yerevan
-
Full time
-
Permanent
We are looking for a Head of Marketing who will lead all our marketing activities ranging from digital campaigns to creative projects. The Head of Marketing should take a key role in our global growth, leading efforts to enter new international markets and make sure we not only establish a strong presence but also stay ahead of the competition worldwide. If a cup of coffee is an irreplaceable part of your morning routine and you are willing to take on the big challenge of designing and developing our marketing endeavours this is just the opportunity for you!
- Developing marketing strategy: You will be responsible for creating and implementing a winning marketing strategy that aligns with our goals and objectives.
- Budgeting and resource allocation: You will develop and manage the annual marketing budget, allocating resources appropriately across marketing activities.
- Brand management: You will be responsible for maintaining and enhancing the organization's brand image and reputation, assess, negotiate and confirm various collaborations with other companies.
- Marketing campaigns and initiatives: You will lead the planning, execution, and evaluation of marketing campaigns and initiatives to drive brand awareness, customer acquisition, and retention.
- Market research and analysis: You will conduct market research to understand customer needs, preferences, and industry trends as well as to identify new business opportunities.
- Assessment: Effectiveness assessment of current marketing channels and implementation of new channels.
- Analytics and reporting: You will monitor and analyze marketing performance metrics, such as conversion rates, website traffic, campaign effectiveness, and ROI.
- Team leadership and management: You will lead and manage the marketing team, including participation in the hiring process, training, and providing guidance to team members.
- Have extensive 6+ years of marketing experience in a managerial role with a proven record of success in developing and implementing effective marketing strategies in local and international markets.
- Have strategic thinking and can align marketing efforts with our overall business objectives.
- Have analytical and data-driven mindset.
- Are a creative, innovative out-of-the-box thinker and can raise the brand awareness and client loyalty by designing compelling brand stories and engaging content.
- Have business acumen and can align marketing strategies with our business vision and goals.
- Have excellent communication skills
- Have leadership and team management skills and can energize and inspire team members to achieve new perspectives.
- Are a continuous learner and enjoy sharing knowledge with others and developing team.
-
Yerevan
-
Full time
-
Permanent
Մենք փնտրում եմ կառավարման զարգացած հմտություններ ունեցող և պատասխանատու անձանց՝ որպես մենեջեր մեր թիմին միանալու համար։
- Մասնաճյուղերի դրամարկղի, փաստացի վաճառքների և ծրագրի հետ համապատասխանության ստուգում
- Իր ենթակայության ներքո աշխատող թիմակիցների աշխատանքի պլանավորում, կազմակերպում, և որակի վերահսկում
- Թիմակիցների հերթափոխերի և փոխարինելիության, արձակուրդների պլանավորում և կազմակերպում
- Թիմակիցների կարգապահության կառավարում, խրախուսանքների, տույժերի, առաջխաղացման առաջարկների ներկայացում
- Մասնաճյուղի ներքին և արտաքին սանիտարահիգիենիկ ստանդարտների պահպանման կազմակերպում
- Աշխատանքային գործիքների, տեխնիկայի և սարքավորումների անվտանգ շահագործման և պահպանում կազմակերպում
- Ապահովել մասնաճյուղերի և գլխամասային գրասենյակի միջև արդյունավետ կապը
- Վերլուծել մասնաճյուղերի վաճառքները ըստ կատեգորիաների և առաջարկել ուղիներ ցանկալի պրոդուկտների վաճառքը խթանելու համար և այլն։
- Ղեկավարի հաստիքում առնվազն 2 տարվա աշխատանքային փորձ
- Բարձրագույն կրթություն
- Աշխատանքային փորձ սննդի, առաքման կամ դինամիկ զարգացում ունեցող ոլորտում
- Վարորդական իրավունք և սեփական մեքենայի առկայությունը ցանկալի է
- Հաղորդակցման ճկուն հմտություններ
- Խնդիրներ բարձրաձայնելու և լուծելու կարողություն ու հաջողված փորձ
- Նախաձեռնողականություն
- Ֆինանսական գրագիտություն
- Պատասխանատվության բարձր զգացում և ճշտապահություն
- Ազնվություն
- Հումորի զգացումը և դրական միտվածությունը կդիտվեն որպես շատ մեծ առավելություն։
-
Yerevan
-
Full time
-
Permanent
Coffee House Company is a successfully expanding chain of coffee shops in the Armenian market, with an endeavor to grow globally. We take pride in being the largest takeaway coffee shop chain in Armenia. Our first drop of coffee was poured out to customers in 2015, and there has been no looking back ever since. We now operate 45+ branches across the country and plan to expand abroad.
We are looking for an experienced HR Director with outstanding people skills to manage our personnel and ensure that our human resources programs and initiatives are effective, efficient, and aligned with overall business objectives.
- Define the local and international HR Strategy of the company
- Collaborates with senior leadership to understand the organization's goals and strategy related to staffing, recruiting, and retention;
- Plans, leads, develops, coordinates, and implements policies, processes, training, initiatives, and surveys to support the organization's human resource compliance and strategy needs;
- Identifies staffing and recruiting needs, develops, and executes best practices for hiring and talent management;
- Maintains knowledge of trends, best practices, regulatory changes, and new technologies in human resources, and talent management, applies this knowledge to communicate changes in policy, practice, and resources to upper management;
- Manages internal communication projects;
- Measures the effectiveness of benefits programs and recommends improvements;
- Nurture a positive working environment;
- Performs and records exit interviews.
- Proven work experience as Head of HR or similar role;
- Educational background in business management, HR, or a similar field
- Proficiency in Armenian, English and Russian
- Experience in managing an HR team
- Experience in developing and implementing A-Z HR processes
- Experience in designing winning compensation and benefits programs;
- Working knowledge of HR processes and guidelines, understanding of general HR policies and procedures
- Excellent verbal and written communication skills;
- Excellent interpersonal and negotiation skills;
- Excellent organizational skills and attention to detail;
- Excellent time management skills with a proven ability to meet deadlines;
- Strong analytical and problem-solving skills;
- Strong supervisory and leadership skills;
- Ability to adapt to the needs of the organization and employees;
- Ability to prioritize tasks and to delegate them when appropriate.